Na jó estét mindenkinek!

Én hülye a mai teljesen nyugis, dolgozgatós, ültetgetős nap után gondoltam elrendezem az elmaradt régebbi ügyeim egyikét.

Tavaly októberben lakóhelyet változtattam, a költözés kapcsán ugye végig kell látogatni az összes szolgáltatót. Ez már önmagában is rendkívül érdekes dolog, hát még amiket ilyenkor ki és meg tudnak találni. Főtávék búcsúzóul hozzámvágtak egy 60 ezres csekket, október körül, hogy ennyivel kevesebbet számláztak az első félévben. Befizettem, nehogy ugye késedelmi kamat és miegymás legyen. Volt szerencsém a húgomnak eladni a lakásomat, így derült fény a turpisságra, mert magam soha nem jöttem volna rá. :( (Ez azért van, mert mindig azt hiszem, hogy nem vernek át és ha küldenek egy csekket befizetem, mondván, hogy elfogyasztottam.)

Mérgem tárgya egy kőbányai panel lakás 62m2-es, középső lépcsőházban a harmadik emeleten, amelynek egyedi fűtése (a fürdőszoba radiátora leszerelve) majdnem kétszer annyiba kerül, mint az 5 lépcsőházzal távolabb lakó ősömé, akinek pár négyzetméterrel kisebb a lakása, de nincs egyedi mérője. Új radiátorokkal, mérővel, műanyag ablakokkal pedig kimondottan idegesítő a dolog.

Gondoltam akkor Internetbank, kigyűjt az összes számla befizetése és reklamál. Nem úgy van az, csak fél évre visszamenőleg kérdezhető le bármi, azon túl külön díjas. Nem gond, amiért kűzdeni akarok százezres nagyságrend, pár ezrest megér. Levél küld a banknak, udvarias, gyors válasz hétvégén emailben, telefonos ügyfélszolgálaton kóddal meg a méreteimmel mindent el tudok intézni. OK. Csinálom.

Telefonálok, megtalálom a megfelelő menüpontot, közben örülök az ügyfélbarát zenének és hogy fontos vagyok. Elmondom a kínom, beszélgetünk mire kell az anyag. Kiderül, hogy 2000 magyar forintot kérnek minden havi infoért. Mivel minden hónapban kaptam csekket, így az 2004-től cirka 6 év, ami 72 hónap, azaz 144.000 Ft.-. Felháborodásomnak adtam hangot és elmondtam, hogy ez nem lehetséges.

(Elfelejtettem megkérdezni, hogy ez ÁFÁ-s-e.)

Kérik, hogy ma hívjam újból az ügyfélszolgálatot (mert fontos vagyok, persze amikor be kéne fektetni, akkor 5-ször is felhívnak), mert mára minden meglesz, info és minden.

Ma telefonáltam megint, újból megdumcsiztuk a dolgokat úgy 10 perc zenehallgatás után, hát nem tudom, hogy miért telefonáltam, mert ugyanazt tudtam meg.

144.

Elmondtam, hogy tisztességtelen ez a dolog és kértem, hogy adjanak írásban ajánlatot.

A hölgy a főnökeinek továbbította kérésem.

A rohadt életbe...elegem van az ilyen szemétségekből...egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezt meg lehet tenni ma Magyarországon...

Szerző: k5ozkodo  2011.03.16. 20:16 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://k5ozkodo.blog.hu/api/trackback/id/tr202745398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k5ozkodo 2011.03.21. 07:03:57

Megkaptam az információkat ingyen, mindössze két félórás kiabálás és fenyegetőzés a bankszámlám felmondásával, ez minden, ami hatott. Lediktálták telefonban a számokat (végül 36 dátum és ehhez tartozó összeg lett) 2011-ben. :)
süti beállítások módosítása