Egyre idegesebb vagyok Líbia témában, napok óta gyakorlatilag negyed óránként ellenőrzöm az összes nagyobb (Al Jazeera, CNN, BBC, Index, Origo) sajtóorgánum híreit Líbia témában. Sajnálom az ott élő embereket, ugyan nincs a birtokomban olyan információ amiről el tudom dönteni, hogy 100%-ig igaz, azonban a már több mint egy hónapja folyó híradásokból, képekből, videókból már a hülye is megértette, hogy miről van szó.

Értem én, hogy bonyolult diplomáciai helyzet, értem én, hogy még nem utazgattak eleget az ENSZ vezetői ide-oda a világban, hogy egy nyomorult döntéssel nem képesek megvédeni a civil lakosságot. Értem.

Azt nem értem, hogy minek ez az egész kupleráj, ha egy Kadhafi féle diktátor gyakorlatilag fél kézzel gubancolja össze nagy és rohadt okos vezetőinket, nyer napokat a fejlett nyugati demokráciák rohadtul lassú és körülményes ügymeneteinek köszönhetően. A nagy Németország is elképesztő hozzáállással, tartózkodik, nem küld oda csapatokat, stb...

Gondolom, ha annyira kéne az az információ, akkor az a 224 db titkosszolgálat csak ki tudja deríteni, hogy mi folyik ott. Vagy Önök el tudják képzelni, hogy nem tudják?

"Köszönjük az ENSZ döntését, köszönjük a légtérzárat, köszönjük a tűzszünetet" - mondták a lázadók, cinikusan, miközben tankokkal lövik a házaikat.

Tegnap tízezrek ünnepelték a határozatot, ma meg bombázzák őket. Remélem működött a mosoda és élre vasalt nadrágban tudnak Bengházi eleste után tárgyalni a légtérzárról.

Véleményem szerint az ENSZ egy impotens pénznyelő automata. Zárják be! (pont annyit ér, mint a hadseregünk)

Persze nem is értem, hogy miért vártam arra, hogy bármi is történik a civilek érdekében...szomorúság... :(

Már csak a Sárközyben bízom...

Szerző: k5ozkodo  2011.03.19. 11:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://k5ozkodo.blog.hu/api/trackback/id/tr142752450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása